HTML

(Hit)e hagyottak

Friss topikok

  • Gömb_9: Akkor sajnos el kell hogy mondjam, hogy az a szentlélek aki a hitgyüliben van, aki azt a fajta meg... (2020.11.23. 20:38) Újra otthon!

Címkék

Archívum

Újra otthon!

2013.12.26. 14:07 Hoffy

envagyok.jpg

Kedves Ex Hitesek!

Most hozzátok szólok akik valaha a Hit gyülekezetéhez tartoztatok de vélt vagy valós sérelem ért, esetleg csak szimplán megfáradtál, úgy hitted, hogy egyedül közösség nélkül is meg tudod élni a hitedet, amiről ha őszinte vagy már tudod, hogy nem működik.

Nem azért teszem mert felkért volna rá valaki, hanem Isten helyezte a szívemre, hogy kapcsolatot építsek ki veletek. Sajnos tudom saját tapasztalatból, hogy milyen az ha valaki elhagyja a gyülekezetet és min megy keresztül. Tudom nehéz visszatalálni az atyai házhoz, mert a gyülekezet elhagyása nem pillanatnyi felindulás következménye, hanem hosszú mérlegelés és vívódás előzi meg. Nem papolni szeretnék, mert az nem segít, sőt nincs nálam a bölcsek köve sem, csak a tapasztalat, hogy én is elhagytam a gyülekezetemet és imádkoztak értem bár ezt nem tudtam és visszataláltam mint a tékozló fiú. Eljutottam egy pontra, hogy legyen vége és én vissza megyek. Nem érdekel ha senki nem leszek és mindenki megvet de akkor is visszamegyek. Amikor pedig ezt megtettem akkor kegyelmet kaptam és nagy szeretettel fogadtak. Pedig nem érdemeltem meg.

Miért is marad ki valaki a gyülekezetből?

  • vélt vagy valós sérelem

  • lázadás a szolgálók ellen

  • más gyülekezetet találtál ami szerinted jobb

  • bűnbe estél és nincs erőd felállni

  • társválasztás miatt

  • megfáradtál

  • hamis tanokba kezdtél hinni

  • azt hitted, hogy otthon magad is meg tudod élni a hitedet

Egy biztos, hogy elszakadtál a tőről amire rá lettél ültetve és nem vagy a helyeden!

Ahhoz, hogy hiteles legyek előttetek elmondom az én történetemet. Nagyon bánom, hogy ez megtörtént de ha ezzel segítek másoknak akkor felvállalom.

17 éven keresztülrendszeresen jártam ki az utcára evangélizálni de már a kommunizmusba is sokszor kint voltam és nagyon szerettem embereket menteni, hiszen ez volt a szolgálatom amit kaptam Istentől. Az utolsó két évben már dicsőség Istennek 30 fős evang. csoportot vezethettem. A csoportban volt egy hölgy aki nagyon rámenős volt és néha nagyon kellemetlen helyzetbe hozott. Ez persze eljutott egy pásztorhoz is de már hamis információként. A pásztor odajött hozzám egy szerdai napon és közölte velem, hogy parázna vagyok, mire én mivel tudtam, hogy nem igaz ezért viccesen megjegyeztem, hogy de jó, hogy szóltál nem is tudtam róla. Persze ő ezt nem tartotta viccesnek. Végül azon a pénteken lefújtam az evangélizációt és vasárnapon nem mentem a gyülekezetbe mert más elfoglaltságom volt. Erre felhívott egy másik pásztor aki alá voltam rendelve evangelizálásilag és mosta a fejemet egy órát, hogy ne hagyjam el a gyülekezetemet. Akkor ez eszembe se volt még. Ezt követő hétfőn a pásztor aki megvádolt bocsánatot kért, hogy téves információ alapján vádolt meg és ne haragudjak. Persze, hogy nem haragudtam. Végül a hölgy aki miatt indult az ügy egy csomó hazugságot mondott és a második pásztor és egy nagy vezető berendelt és elbeszélgetett velem. Nem kívántam védekezni mert nem nekem kell megvédeni az igazamat. Az eredmény az lett, hogy megtiltották, hogy többet kimenjek evangélizálni. Az evang. csoport tagjai nagyrészt elfordultak tőlem és még a köszönésemet se fogadták. Persze ez nagyon fájt és nagyon szenvedtem miatta de elviseltem. Leginkább azt viseltem nehezen, hogy bár a gyülekezetbe az volt a téma, hogy evangélizáljunk, de én ezt nem tehettem ha engedelmes akartam lenni. Igaz ez a tiltás Biblia szerint se volt értelmezhető parancs.

Még jártam egy évet és egyszer elmentem a Krisztus Nagykövetsége Gyülekezetbe egy alkalommal. Az afrikai vezető „utólag nem nevezném pásztornak” odajött hozzám és bár még soha nem látott de azt mondta ami a szívem mélyén tövis volt, hogy „Isten azt mondja, te ahol most vagy ott nem evangélizálhatsz, de gyere hozzánk és embermentővé válhatsz”. Az ördög jól tudta mire vágyok és felhasználta ezt a vezetőt. Sajnos több évtizedes kereszténységem ellenére bedőltem és azt mondtam ez Isten szava és itt a helyem. Ekkor elkezdtem hibát hibára halmozni és a Hitgyülekezet tagjainak akiknek megvolt az e-mail címe levelet küldtem, hogy elmegyek a gyülekezetből és leminősítettem a Hit gyülekezetet sajnos és nem vagyok büszke arra amit írtam. Majd ezt követően egy fórumba több vezetőről és még a Sándorról is írtam. Nagyon szégyenlem és nagyon megbántam. (amint elhatároztam, hogy visszajövök ezt a beírást leszedettem és az érintettektől bocsánatot kértem és ők megbocsájtottak)

Szóval nagyon mélyre jutottam sajnos. Tehát jártam az afrikai gyülekezetbe és oda követett az a bizonyos hölgy is aki miatt indult a lavina. Bár a Hit gyülekezetbe most már látom volt egy védelem a vezetők imái miatt és bár sokat próbálkozott a hölgy de mindig sikerült ellen állni hála Istennek.

Viszont ott az afrikai gyülekezetbe ahol kiderült, hogy már a pásztor se élt együtt a feleségével több éve, sőt barátnője volt és a paráznaság erősen jelen volt az afrikaiak között valamint drog árus, stb. Vagyis a bűn erősen jelen volt. Így egy újabb ostrom alatt sajnos én is erőtlenné váltam és elestem. Már lelkiismeret-furdalásom se volt. Már nem volt erőm talpra állni, teljesen elerőtlenedtem és egy nem mindennapi esemény kellett ahhoz, hogy észre vegyem, hogy rossz helyen vagyok. Egy esti alkalmon amit ők virrasztásnak hívtak, de 22 kor kezdődött és éjfélkor már vége is volt. A vezető nem nevezném pásztornak megjegyezte, hogy nem szaporodunk ez miért van? Mire én megszólaltam, hogy azért mert te se élsz szentül és mondtam mi még a többi bűn ami ott előfordult. Mire megkért, hogy menjek ki. Felálltam és elindultam és vártam a liftre de már jött is ki 3 afrikai kettő lefogott és egy pedig szétverte az arcomat és a karomat. Közben bent is az ajtóhoz állított valakit a vezető, hogy nehogy valaki kijöjjön és segítsen. Végül a mentő vitt el és műtötték a kezemet és két csavar van benne és a vád az afrikai ellen súlyos testi sértés. Ekkor vettem észre, hogy nem jó helyre járok. Nekem ilyen drasztikus esemény kellett, hogy észre vegyem, hogy itt a fertő van és nem Isten háza. Ezt követte nyolc hónap amikor sehová nem jártam és azt vallottam, hogy meg tudok én állni és keresztény maradni magam is de ez egy folyamatos leépülést jelentett. Persze ekkor azért megnéztem egy pár gyülekezetet de mind aludt és a bűnt nem nevezték a nevükön, sok vezetővel beszélgettem és mondtam, hogy a bűnt nevén kellene nevezni de azt a választ kaptam, hogy akkor nem jönnének az emberek. Sajnos csak rossz véleményem lett a gyülekezetekről nagyon kevés kivételt leszámítva.

Hiányzott nagyon az Atyai ház és számtalanszor irigykedve néztem azokat akik mentek alkalomra a Hit Gyülekezetbe. Ugyan ha Hitessel találkoztam azt mondtam a tesóknak, hogy nekem így nagyon jó de ebből semmi nem volt igaz. Közben elkezdtem járni az unokatestvérem cégéhez és ott csupa tesók dolgoztak akikről megtudtam, hogy még imádkoznak is értem. Egyre többször találkoztam tesókkal és mind azt mondta, hogy várnak és örülnének ha visszamennék. Volt, hogy megláttam, hogy jön egy tesó az úton távolabb és direkt másfelé mentem, hogy nekem ne papoljon, mire a másik irányba is tesóval találkoztam aki még rámenősebb volt. Aztán egyszer csak rájöttem, hogy mindegy mit teszek minden csatornán az jön le, hogy vissza kell mennem. Persze nagyon féltem, hiszen tudtam, hogy mi rosszat tettem és tudtam, hogy nagyon meg kell alázkodnom és bocsánatot kérnem és ettől nagyon féltem. Az utolsó lökést az adta, hogy találkoztam a Cerkával és azt mondta „ Hoffy ezzel mindennek vége? Te hiába mentettél embereket és itt feladod? Semmit nem ért így a szolgálatod mert az lett a vége, hogy elhagytad az Urat és ez csak a pokolra jó.” Nagyon megrémültem és elhatároztam, hogy mindent lerendezek. Írtam egy levelet a pásztornak aki megtiltotta, hogy evangélizáljak. Nagyon megaláztam magamat előtte és úgy kértem bocsánatot, de előtte az unokatestvéremnek odaadtam a levelet mire ő azt mondta, hogy itt meg itt írjam át. Az olyan levél volt amin már nem a földön hanem a föld alatt csúsztam de megcsináltam és elküldtem. Ennek a következménye az lett, hogy vissza mehettem hála Istennek a Hit gyülekezetbe. Több hónapig gyógyított az Úr az alkalmakon, minden nekem szólt. Szégyelltem de nem tudtam megállni, hogy néha könny ne szökjön a szemembe hiszen éreztem, hogy újra kegyelmet kaptam. Megtudtam közbe, hogy külön testvérek imádkoztak értem néha csoportosan is. Dicsőség Istennek értük. Most nagyon szeretem az Urat és a gyülekezetet. Szeretem a vezetőimet és nagyon hálás vagyok értük és nem vádolom őket hanem imádkozom értük. Tékozló fiú voltam de visszamehettem az Atyai házhoz. Megdöbbentett az az öröm ahogy láttam, hogy testvérek örülnek annak, hogy visszamehettem. Persze vannak aki továbbra is elfordulnak tőlem de ők a nagyobb testvér és remélem egyszer ők is megtérnek. Addig bár fáj de elviselem a megvetésüket. Viszont én nagyon boldog vagyok és bár tudom, hogy probléma van itt is de nem ezekre nézek hanem arra, hogy újra kegyelmet kaptam dicsőség Istennek. Látom a hibákat de nem kiteregetem hanem imádkozok értük.

Tehát ez a saját történetem és lehet, hogy Ti sokkal különbek vagytok és sokkal nagyobb sérelem ért, vagy nem jutottatok ilyen mélyre, de jó ha tudjátok, hogy ez a gyülekezet vár haza és itt a Ti hazátok. Vár az Atyai ház és vár az Atya és várnak a testvérek, lehet, hogy nem mindenki fog örülni neked de ne azokra nézzél hanem arra, hogy az atya és sok testvér boldog lesz ha meglát. Persze visszajönni nem egyszerű, mert meg kell bánni azt a rossz döntést amikor elmentél, vagyis elismerni, hogy hibáztál és megalázkodni. Nem vádolni senkit csak magadat és magadat megalázva bocsánatot kérni az érintettektől és a vezetőktől.

Tudjad, hogy a gyülekezetünk állapotáért mi nagyon is felelősek vagyunk akik elhagytuk az atyai házat. Mi romboltuk a hírnevét és a viselkedésünkkel rossz példát mutattunk azoknak akik felnéztek ránk. Lehet, hogy észrevettük a hibákat és nem imádkoztunk az érintettekért hanem kibeszéltük. Vagy a vezetőinkről rosszat mondtunk és ezzel romboltuk a gyülekezetünket. Lehet, hogy emberileg igaznak is tűnt amit tettünk de Isten előtt utálatos.

Végül azt kérem, hogy ne várj hanem bátran keressél meg és szívesen beszélek veled. Ha neked úgy könnyebb akkor csörögj rám, vagy küldj egy sms t és felhívlak amint tudlak. Isten a szívemre helyezett titeket akik még távol vagytok és szívesen megszervezem a találkozókat a vezetőkkel, a visszatérésedet csak térj meg és gyere vissza az atyai házhoz. Jézus nagyon hamar jön és ott fog keresni ahová állított. Nincs az a sértés, az a félreértett helyzet vagy megaláztatás ami megérné, hogy távol maradj az atyai háztól és akár a Mennytől.

Lehet, hogy te csak egyszerűen kimaradtál akkor is keressél meg mert segítek, a visszaépülésedben és hogy újra pásztori tekintély alá kerülhess. Várunk és ami fontosabb Jézus is vár rád.

Vagy a társ választás vitt egy rossz irányba az se baj, csak ismerd el, hogy hibáztál és magadat megalázva gyere vissza vár az Atya.

Higgyétek el nagyon nagy öröm újra itthon és nagy öröm ha újra szeretnek és öröm újra az együtt lét a testvérekkel.

Hoffmann András

06 70 531 8759

info@hoffy.hu

Minden jó-szándékú hozzászólás megmarad, de aki ezt a felületet a gyülekezet mocskolására használja, vagy azoknak a szédítésére akik szeretnének visszajönni, azokat törlöm!

26 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://exhites.blog.hu/api/trackback/id/tr145708243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Báthory Ödönke 2013.12.26. 19:03:57

Ez már jó hír. Örülök a helyreállásodnak, és kívánok hosszú boldog együttjárást az Örökkévalóval!

vfo 2013.12.26. 22:01:33

Az atyai ház arra való, hogy felnőjünk benne, nem pedig arra, hogy egész életünkben benne lakjunk.

Hoffy 2013.12.27. 10:07:17

@Báthory Ödönke:
Nagyon Köszönöm. Isten áldjon.

Hoffy 2013.12.27. 10:07:49

@vfo: Ez csak részben igaz.

vfo 2013.12.27. 10:12:04

@Hoffy: Kérlek fejtsd ki, hogy miért csak részben igaz. Mi igaz és mi nem szerinted.

Hoffy 2013.12.27. 20:14:36

Szóval egy család a földiértelemben jól mondod, hogy elkel engedje a gyereket miután felkészítette az életre. De a kereszténységben pedig ugyanúgy elkel, hogy engedje ha az menni akar és nem szabad, hogy kényszerítse a távozásra. Ha az apostolok egy gyülekezetben maradtak volna nem lenne kereszténység, de elmentek széles e világra hisz ez Jézus utolsó Földi parancsa. Viszont nem határozta meg Jézus, hogy a gyülekezetek csak kiképző bázisként működjenek. Vagyis mivel vannak csak csecsemők akik több évtizede ezen a szinten vannak azok jobb ha ott maradnak. Magam részéről szükségem van tanításra rémára és nem utolsó sorba testvérekre. Ezért vagyok ott. Aztán hamarosan jön az üldözés és akkor sajnos sokan akik képtelenek önállóan gondolkodni, nagy bajba lesznek. @vfo:

vfo 2013.12.28. 13:14:59

"Ha az apostolok egy gyülekezetben maradtak volna nem lenne kereszténység, de elmentek széles e világra hisz ez Jézus utolsó Földi parancsa."

Pontosan. Minden gyülekezetnek ez a biblikus feladata: hogy emberek nőjenek föl benne és beálljanak a szolgálatukba, mely egyáltalán nem biztos, hogy a gyülekezetükben van.

A keresztyénség alapelve a szaporodás, de ez nem a gyülekezetek létszámnövekedését jelenti, hanem azt, hogy a hit terjedjen.

Tanulmányozd az egyháztörténelmet. A keresztyénség első három (3) évszázadában a hívőket életre-halálra üldözték. Nem voltak mega-giga gyülekezetek, életveszélyes volt keresztyénnek lenni, mégis hihetetlen mértékben növekedtek. Miért vajon? Mert a hívőket úgy tanították, hogy legyenek önállóak, keressék önállóan az Urat, a Szellem vezetését, az útmutatást. Nem voltak pásztorok, a gyülekezeteket presbiterek vezették. Nem egy személy, hanem testület. Olvass utána az Ap.Csel.-ben! Egyébként is, a pásztor nem azonos a gyülekezetvezetővel, ha elolvasod az Efézusi levél vonatkozó passzusait a szolgálati ajándékokról.

Ha Jézus a személyes Megváltónk, személyesen a szívünkben lakozik, a Szent Szellem betöltött minket, akkor az, aki évekig csecsemő marad a hitben, valójában soha nem tért meg, hiszen nem a Szellem személyes vezetésében jár!

Szükség van tanításokra, de gyülekezet-függőségre nem, ahogy ezt mindazokon a hívőknek az életútján is lehet látni, akik az évszázadok során hirdették az Igét és emberek tértek meg a szolgálatukra!

Mit gondolsz, Luther milyen gyülekezetbe járt? Vagy Pál apostol? Kálvin, Husz, meg a többiek? Ők mind a Szellem vezetése és a maguk világossága alapján jártak szerte a világban és hirdették az Igét, az emberek pedig megtértek. Arról se tudunk, hogy pl. Luther gyülekezetet alapított volna és élete végéig annak pásztora maradt. Sőt, pont az ellenkezőjét tette!

No, ezeken gondolkozz el, kérlek.

HolyRoller 2016.03.30. 17:51:41

@vfo: Hiába idézgeted Te itt a Bibliát, az "csak" szavak egymás utáni sorozata. Amit ha a Szentlélek megelevenít rhéma lesz belőle. A keresztnek is azért van két irányba is kiterjedése, mert a függőleges az Istennel a vízszintes pedig a testvérekkel való kapcsolatot jelképezi. Nem hiszem, hogy a Hit Gyülekezeténél lenne jobb hely Mo.- on. Nem véletlen a létszáma. Többek között én sem lennék már ha a gyüli nem lenne. Hülyeségeket meg ne beszélj, mert Luther idejében nem hiszem, hogy ekkora paráznaság és bűn lett volna mint most. Gyülekezet nélkül nem hinném, hogy lehet eredményes keresztény életet élni csak vegetálni.

Báthory Ödönke 2016.03.30. 20:15:07

@HolyRoller: Mit igazol a létszám? Jézus korában melyik irányzat volt a legnépesebb? Nemde a farizeusok? Mit mondott róluk Jézus? Most melyik felekezet a legnépesebb? A HGY a negyedik.Jó, elhiszem hogy valakinek az a legjobb. De tudod, a Krisztus Testének sokfajta tagja van, és nem mindegyik való ugyanarra a helyre. szal nagy az Isten országa, és nem feltétlen a létszám alapján kell helyet keresni abban.

Marika Sipos 2016.03.30. 23:13:41

Kedves András!
Én is teljes szivemből örülök a visszatérésednek.Több evangélizációs tàborban munkálkodtunk,én jól emlékszem rád!Hála Istennek,hogy időben kaptál kegyelmet!Kívánom,életedre Isten Gazdag Áldását!

TGabi 2016.03.31. 08:09:24

... ha tárgyilagos akarok lenni. Minden helyen - igen, az egyházban is - vannak fura figurák, akiken csodálkozol, honnan szalajtották :)

Egy biztos: a Mennyei hazát/lakosztályt nem fogom azért otthagyni, mert pár embernek nem volt gyerekszobája :D

antivakond 2016.03.31. 11:02:48

Áldjon meg az Úr téged András gazdagon! Tegyen sokkal erősebbé, mint valaha, és adja meg, hogy legyen 300 fős evangélizációs csoportod, ha még lesz hagyományos evangélizáció. Kovács Kálmán

Tálos Gyula 2016.04.01. 00:36:07

Szervusz András ! Tálos Gyula vagyok Grácból ! Dunaújvárosban élek családommal,itt csak dolgozom ! Felvenném veled a kapcsolatot, ebben a témában ! Próbáltam írni az infó@hoffy.hu-ra, de nálam valami hibát jelez vissza az e mail-emen ! Az úr áldjon meg gazdagon mindenben, és köszönöm előre is a válaszod, és bizalmad !!!

Hoffmann András 2016.04.02. 15:30:08

Szerbusz Gyula!

Mivel nincs időm jelenleg az email cimemet frissíteni így az ott látható jelenlegnem aktív. A gyozteshoffy@gmail.com ra írjál vagy telón hívhtsz, ha rámcsörögsz visszahívlak. Isten áldjon.

Hoffmann András 2016.04.02. 15:38:14

Mivel eddig már többen is jeleztétek, hogy az ott megadott emailcímre írtatok, de az jelenleg nem aktív. Ezért a gyozteshoffy@gmail.com címre írjon aki szeretne. Vagy ott a telefonszámom. Ha rámcsörögtök visszahívlak.

Vidámzenész 2017.02.20. 09:51:02

Kedves András és mindenki!

Nagyon örülök én is a visszatérésednek András és az Úr áldjon meg és őrizzen meg az Igazság útján mindenkor! Mindig is felnéztem rád, mert nagyon inspirálóak voltak a közös beszélgetéseink régebben és az evangelizálásod gyümölcsei miatt is. Szomorúan hallottam ami történt veled, de örülök hogy itt vagy újra. "...30 Elfáradnak és ellankadnak az ifjak, még a legkiválóbbak is megbotlanak.
31 De akik az Úrban bíznak, erejük megújul, szárnyra kelnek, mint a sasok, futnak, és nem lankadnak meg, járnak, és nem fáradnak el.- Ézsaiás 40:30-31 "28 Azt pedig tudjuk, hogy akik Istent szeretik, azoknak minden javukra szolgál, azoknak, akiket elhatározása szerint elhívott."(még a verés is bizonyos esetben)
Olvasva a hozzászólásokat én VFO és Ödönke hozzászólását szeretném megerősíteni, hogy nem emberi szervezetekben hanem Isten Igéjében kell bízni. Ahogy Jeremiás próféta felhívja a hívők figyelmét: "5 Ezt mondja az Úr: Átkozott az a férfi, aki emberben bízik, és testi erőre támaszkodik, az Úrtól pedig elfordul szíve!6 Olyan lesz, mint a bokor a pusztában, nem remélheti, hogy eljön valami jó. Ott tengődik kövek közt a pusztában, a szikes, lakatlan földön.7 De áldott az a férfi, aki az Úrban bízik, akinek az Úr a bizodalma.8 Mert olyan lesz, mint a víz mellé ültetett fa, amely a folyóig ereszti gyökereit, és nem fél, ha eljön a hőség, lombja üde zöld marad. Száraz esztendőben sincs gondja, szüntelenül termi gyümölcsét." - Jeremiás 17:5-8
A tapasztalatom az, ahogy az amerikai keresztények történelmét tanulmányoztam, hogy tipikusan egy kelet-európai negatív örökség a szervezetekben és vezetőkben bízás, azonban eredetileg szabad gondolkodásra , felelősségteljes döntésre és Istennel való személyes kapcsolatra teremtette meg az Úr az embert. Amerika is azért tudott naggyá nőni, mert nem emberek mondták meg felülről, hogy mit hogyan csináljanak az egyes emberek, hanem mindenki saját maga találta meg a helyes ösvényt és dolgozott meg keményen , szenvedésekkel együtt érte isten vezetése alatt. A Teremtőnk előtt egyébként is ez az igazi megtérés, amely nem külső kényszerből, hanem szívből igaz szeretetből fakad. ha valaki igazán érett az Úrban akkor meg tud állni az anyagyülekezet nélkül is úgy hogy szolgál egy gyülekezetben, akár az eredeti gyülekezetben ott ahol megtért, vagy akármáshol. Andrással viszont egyetértek abban, hogy ha segítségre van szükségünk, akkor mindig az eredeti gyülekezethez kell fordulni , az anyagyülekezethez, ahol megtért az illető. Az pedig hogy csecsemő, vagy érett keresztény valaki, az nem az idő kérdése egyszerre lehet csecsemő és érett keresztény is az ember. Amíg a földön élünk minden hívőnek szüksége van segítségre.

Emir Ehment 2017.02.20. 12:36:01

@vfo:
"A keresztyénség alapelve a szaporodás, de ez nem a gyülekezetek létszámnövekedését jelenti, hanem azt, hogy a hit terjedjen. "

Úgy érted, a gyülekezetek száma szaporodjon, ne a létszáma?
Vagy a gyülekezeteken kívül állók számának kéne szaporodnia?
Esetleg mindkettõnek?
Szerinted a gyülekezeten belüli létszámnövekedés nem bibliai bizonyítéka a szaporodásnak, a hit terjedésének?
Hallottad, olvastad, tapasztaltad ezt valahol?

Emir Ehment 2017.02.20. 13:05:33

@TGabi:
Pedig nagyon érdekes gondolat @vfo: -tól az Atya házát (ti. Isten jelenlétét) elhagyó Isten nélküli istenhit gondolata. Pál apostol sem remeteként élte meg hitét ismereteim szerint, bár sokak szerint autonóm volt.
Az autonóm hit, az egymáshoz nem kapcsolódó krisztusi testrészek elmélete révén indokolható, hogy
Krisztus teste úgy szaporodna, a hit úgy terjedne, hogy lenne sok kicsi különálló fejecskesejt lábacskasejt kezecskesejt szemecskesejt?
Sejtelmes szigetecskék ...

Emir Ehment 2017.02.20. 13:38:33

@Hoffmann András:

Jó olvasni a sorokat, jó Téged látni
ez is Istent dicséri, mivelhogy megõrizte a látásunkat.
Sokan félrértenek engem a gyülekezetben, amikor mondom,
"jó téged látni".
Azt hiszik nekik örülök, pedig csak a szemem mûködésének.
Kérlek, ne árulj be, jobb ha nem tudják!
Persze nekik is örülök, de akkor megmondom konkrétan a frankót, mint most:"Örülök neked".

vadna 2018.06.30. 07:00:27

pROBALOK SEGITSÉGET KÉRNI!!tüzelö VÁSÁSRLÁSRA kérek
segitséget!!Engedjétek meg, hogy bemutatkoztam, Varga Zoltánnak hívnak, 2
gyermekemmel és beteg feleségemmel Vadnán élünk, egy komfortos kis
családi házban. Becsületes keresztény emberekként nehéz helyzetünkből
csak a Jóisten segíthet nekünk, ezért is gondoltam Önökre! Sajnos
saját hibánkon kívül nehéz helyzetbe kerültünk! Feleségem
fizetéséből havi 23 ezret vonnak le tartozás fejében, így bárminemű
segítséget, élelmiszert is szívesen elfogadunk! Én jelenleg közmunkán
vagyok, beteg feleségemet, Csillát gondozom (vizes láb, lábszárfekély),
de jómagam is szívbeteg vagyok, amely mellé még cukorbetegség is társul
Csillának kevés vörösvérsejtje, ill hemoglobinja van, dolgozni nem bír,
fárad! Én inzulinos cukorbeteg vagyok (napi 2x)! Ezért kérnem a
segítségeteket! Bővebb információ privát üzenetben!
Köszönöm!//varga zoltan vadna szabadsag tér 15 vagy fabian lajos
sajovelezd fatelep 20 958 58 52
zola67@gmail.hu/butorlap fakéreg is jo 70 518 9043// NEM PÉNZT KÉREK
FÁT!!f,,kb egy honapja diabetese
neuropathya allapitottak meg ill... gerinc csipö kopas ill szükület
folyamatban van leszazalékolas elinditasa// vargáné szücs csilla erste bank 116 00006 0000000025766862
amennyiben lehetséges feleségem részére tudnának küldeni
növér vagy alfa c tablettakat? vashianyos vérszegénységre//vagy
maltofer tablettat ha lehet vvalamelyikböl 2
dobozzal//közgyogyigazolvany megszünt nem is fogjuk kapni mert
1000 ftal több a jövedelmünk!!köszönm vARGA ZOLTAN VADNA SZABADSAG tér
15

Hoffmann András 2018.08.07. 11:33:19

Vadna azért vagy te ilyen nyomorult mert emberekben bízol. Átkot veszel magadra, mindenhová elküldted ezt a kérést és egyre lejjebb kerülsz.

Hoffmann András 2018.08.07. 11:38:29

FELHÍVÁS! EZ AZ INDA NEVŰ BLOG ÜZEMELTETŐ MIVEL NEM EMLÉKSZEM A BLOG BELÉPÉSI ADATAIRA NEM AD LEHETŐSÉGET ÚJ JELSZÓ AKTIVÁLÁSÁRA. OLYAN ADATOKAT KÉR BE AMIK NEVETSÉGESEK. BÁR ITT A FÉNYKÉPEM A TELÓ SZÁMOM ÉS AZ ÚJ EMAIL CÍMEM. DE ŐK NEM A MEGOLDÁST KERESIK, ÍGY NEM TUDNAK BEAZONOSÍTANI.

Hoffmann András 2018.08.07. 11:49:28

MÁR NEM JÁROK A HITGYÜLIBE KIRÚGTAK! NEM VOLTAM HAJLANDÓ A FIDESZ MOCSKAIT ELNÉZNI ÉS HANGOT ADTAM NEKI. EZÉRT KIRÚGTAK! ITT A BLOGBAN LEÍRT TÖRTÉNETHEZ ANNYIT, AKI JOGTALANUL VÁDOLT MEG AZ A SZEKERES GYURI VOLT ÉS A TÓTH GÉZA! A TÓTH GÉZA ÉS A PETRŐCZ LACI TILTOTT EL AZ EVANGÉLIZÁCIÓTÓL. A SZEKERES AMIKOR VISSZAMENTEM KÉPMUTATÓ MÓDON ÖRÖMÖT SZÍNLELVE FOGADOTT, A TÓTH SOHA TÖBBET AZÓTA SE FOGADTA MÉG A KÖSZÖNÉSEMET SE. HA MEGLÁTOTT A HITES VEZETŐKNÉL BEVÁLT GYAKORLATOT ALKALMAZTA, HOGY BÜSZKÉN FELEMELTE A FEJÉT ÉS NEM NÉZETT RÁ SENKIRE. EGY BEKÉPZELT SENKI. MOST UTOLJÁRA A PETRŐCZ LACI RÚGOTT KI DE ÁLLÍTÓLAG A ROMÁN SZEKERES INDÍTVÁNYOZTA. PERSZE NEM HARAGSZOM RÁJUK MERT ÍGY ELHAGYHATTAM BABILONT. ÍGY, HOGY MÁR LÁTOK MINDENKINEK AZT AJÁNLOM, MENEKÜLJÖN ONNAN AMÍG NEM KÉSŐ. NE MENJEN VISSZA AKI MÁR ELJÖTT, MERT AZ MÁR NEM AZ ÚR KÖVETÉSÉRŐL SZÓL. PERSZE VANNAK OTT NAGYON KEDVES, JÓSZÍVŰ IGAZI ISTENKERESŐK, DE A VEZETÉS MÁR NEM AZ ÚR AKARATÁT KÖVETI SAJNOS.

vadna 2019.08.24. 15:39:17

JONAPOT!!ERDEKLODNEK HOGY KOZZZUZEMI SZAMAL FIZETESEBEN TUDNAK E SEGITENI? VILLANYSZAMLA 7000 FT VIZ ELMARADT 6 EZER FT))TV TELEFON NET 13 EZER FT 16 NAPIG VOLTAM KORHAZBA HEREN FOLYAMATOS MAGS CUKOR MIATT TALYOG ALAKULT KI ARRA MUTOTTEK 17 EN ENGEDTEK HAZA ,,CSALAD JART BE NAPONTA UTAZAS 2500 FT VOLT ...JELENLEG KAZINCBARCIKARA ILL... MISKOLCRA JAROK KOTOZESRE VARGA ZOLTAN VADNA SZABADSAG TER 15 VAGY VARGANE SZUCS CSILLA ERSTE BANK 116 00006 00000000 2576 6862 ha lehet kuldjenek mar PRONTOSAN SEBFERTOTLENITO GELT 70 5189043 van egy sipoly lagyreszen ahol a het db dren volt

lagyreszt peniszt herezacskot mutottek TALYOG VOLT A CUKORBETEGSEG MIATT ILL.. NEHEZ FIZIKAI MUNKA MIATT EMELEs

tüzelö segitség kérés ha lehet fabian lajos sajovelezd fatelep20 9585852

vagy török péter sajokaza 20 324 3966

vadna 2019.08.24. 15:40:24

@Hoffmann András:
JONAPOT!!ERDEKLODNEK HOGY KOZZZUZEMI SZAMAL FIZETESEBEN TUDNAK E SEGITENI? VILLANYSZAMLA 7000 FT VIZ ELMARADT 6 EZER FT))TV TELEFON NET 13 EZER FT 16 NAPIG VOLTAM KORHAZBA HEREN FOLYAMATOS MAGS CUKOR MIATT TALYOG ALAKULT KI ARRA MUTOTTEK 17 EN ENGEDTEK HAZA ,,CSALAD JART BE NAPONTA UTAZAS 2500 FT VOLT ...JELENLEG KAZINCBARCIKARA ILL... MISKOLCRA JAROK KOTOZESRE VARGA ZOLTAN VADNA SZABADSAG TER 15 VAGY VARGANE SZUCS CSILLA ERSTE BANK 116 00006 00000000 2576 6862 ha lehet kuldjenek mar PRONTOSAN SEBFERTOTLENITO GELT 70 5189043 van egy sipoly lagyreszen ahol a het db dren volt

lagyreszt peniszt herezacskot mutottek TALYOG VOLT A CUKORBETEGSEG MIATT ILL.. NEHEZ FIZIKAI MUNKA MIATT EMELEs

tüzelö segitség kérés ha lehet fabian lajos sajovelezd fatelep20 9585852

vagy török péter sajokaza 20 324 3966

Gömb_9 2020.11.23. 20:38:57

Akkor sajnos el kell hogy mondjam, hogy az a szentlélek aki a hitgyüliben van, aki azt a fajta megtérést és istenfélelmet kialakítja az egy nagy büdös démon.
Én ezt csak egy nagyon nagy kàresemény után vettem észre és csak nagyon vontatottan, de most már sikerült olyan mértékben megtörni ezt a szellemet, hogyha az imakommandó összes tagja egyszerre mantrázna és minden hívő egyszerre mondaná hogy "térj meg ez az utolsó esély különben a pokolba kerülsz" akkor is csak röhögnék rajtuk, lövedékeik lepattannak rólam mint fagolyók a wolfrámpáncélról. Az egy más kérdés hogy bizonyos okoknál fogva sikerült a gonosznak meglékelni az életet, de az pont annak a 4 év hites megkötözöttségnek köszönhető. A megtérés a sátántól volt, a szentlélekkeresztség is. Varázslás és igézés működik szentlélekként a hit gyülekezetében. Mondjuk nem csak ott..
Azoknak mondom akik most vannak a harapófogóban, és most élik át azt az erőt ami istenként, szentlekként fellépve, annak a nevében meg akarja kötözni és a hitgyüli hamis krisztusához kötni őket, hogy ne féljenek szembefordulni vele, ne féljenek megkérdőjelezni a tekintélyeket és elszakadni tőlük, mert ha ezt nem teszik meg akkor démonikus leuralás alá kerülnek.
Ha törlöd akkor is ez az igazsàg és hiába jön a duma hogy "majd az isten előtt", csak röhögök rajta. Azt az "istent" én nagyon jól ismerem és a talpaim alatt van.
süti beállítások módosítása